Dołącz do klubu

Outsourcing Call Center - czy dla każdego?

Udostępnij

Zapraszamy do lektury dzisiejszego wydania Pulsu Biznesu (05.03.2014), gdzie na stronie 14 w artykule Mirosława Konkela znajduje się komentarz Fundacji Pro Progressio w odniesieniu do outsourcingu usług call i contact center. 

Całość publikacji poświęcona jest usługom w chmurze, a poza naszą Fundacją zamieszczone są wypowiedzi przedstawicieli takich firm jak Focus Telecom Polska oraz Interactive Intelligence

Wróć do listy newsów

Może Ciebie zainteresować

Talks&Drinks w Trójmieście

21 maja 2024 roku w biurach Chilliflex Ferrum w Gdańsku odbyło się kolejne nasze spotkanie z cyklu Talks&Drinks. Wydarzenie zgromadziło blisko 50 uczestników, w tym członków Klubu Pro Progressio, co świadczy o rosnącym zainteresowaniu branżą nowoczesnych usług dla biznesu oraz chęci wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów. Partnerami organizowanego przez Pro Progressio wydarzenia byli Invest in Pomerania, Chilliflex oraz Vastint.

Ekspedycja arktyczna pod patronatem FOCUS ON Business: dołącz do niezwykłej wyprawy

Organizatorzy wyprawy pod patronatem medialnym FOCUS ON Business – Krzysztof Woźniak i Piotr Macieja zapraszają na niezwykłą ekspedycję, podczas której odkryjesz sekrety imponującej arktycznej dziczy, zgłębisz tajniki rozwoju osobistego i odnajdziesz idealną równowagę między tempem życia a wewnętrznym spokojem.

Raport Roczny Pro Progressio 2023

Na rynku pojawił się najnowszy Raport Roczny Pro Progressio 2023, w którym, podobnie jak w poprzednich edycjach corocznej publikacji, dzielimy się subiektywnymi spostrzeżeniami dotyczącymi rozwoju sektora nowoczesnych usług dla biznesu, jak również prezentujemy listę osób i firm, które znacząco wpływają na rozwój sektora BSS w Polsce, a także poza granicami naszego kraju.