Dołącz do klubu

Rozwój Sparrow

Udostępnij

SPARROW Contact Center – Nowoczesne multimedialne Contact Center wkroczyło w 2014 rok z wysoko podniesionym czołem i wiarą na utrzymanie dotychczasowego tempa wzrostu i dalszych sukcesów. Poprzedni rok dla spółki upłynął pod znakiem dynamicznego rozwoju, przekraczając pierwotne założenia. Pierwszą rozbudowę o 50 stanowisk odnotowano w czerwcu, w grudniu zdecydowano się na zmianę lokalizacji docelowej, gdzie SPARROW Contact Center prowadzi działalność operacyjną, której powierzchnia wynosi 1379 mkw.  SPARROW jest aktywną firmą na lokalnym rynku pracy. Do lutego planowane zatrudnienie ma się zwiększyć o 45 osób, a docelowo pracę znajdzie 280 osób.  Pozytywne zmiany, które zachodzą w spółce są związane ze stale powiększającym się portfelem Partnerów jakich spółka pozyskuje, jak i również zwiększaniem wartości usługi dla poszczególnych Partnerów. Rok 2013 przyniósł spółce zawarcie 54 umów o współpracy i otrzymaniu 221 zleceń realizacji kampanii w oparciu o różne rodzaje zakresu usług.  W przeważającej części zlecenia były wykonywane dla sektora finansowego jak i wydawniczego. Spółka w dziedzinie Contact Center jest w stanie zaoferować usługi i wiedzę na najwyższym poziomie, jednocześnie przy konkurencyjnych cenach.

„SPARROW to doświadczenie, wyobraźnia, nowe spojrzenia, zawansowana technologia i innowacyjne procesy. Nasze doświadczenie, wiedza oraz praktyka wyrosła z wieloletniej współpracy z różnymi firmami i instytucjami. Jako ekspertów łączy nas wspólne podejmowanie filozofii usług contact center. Usług, w których nie ma dostawcy, ale jest partner. Usług, które reprezentuje konkretna osoba, nie zaś nieuchwytny twór biznesowy. Usług łączących w sobie spojrzenie z punktu widzenia ryzyka biznesowego, wartości dla Zleceniodawcy, ochrony interesów i przede wszystkim potrzeb Klienta mówi Krzysztof Wróbel Prezes Zarządu, BPOSPARROW Sp. z o.o.”

Wróć do listy newsów

Może Ciebie zainteresować

Edycja 2024 Talks&Drinks wystartowała w Katowicach

Spotkania Talks&Drinks w rozszerzonej formule „z przyjaciółmi” mają za zadanie tworzyć doskonałe warunki do networkingu biznesowego społeczności Klubu Pro Progressio oraz innych organizacji współpracujących z członkami Klubu.

Rozmowy o atrakcyjności biznesowej Kielc

5 marca w warszawskiej restauracji NINE’s odbyło się zorganizowane przez Pro Progressio śniadanie biznesowe, które zgromadziło przedstawicieli władz Miasta Kielce, agencji doradczych i firm consultingowych. Spotkanie poświęcone było omówieniu atrakcyjności biznesowej miasta i regionu Kielc, w tym ogromnego potencjału, jaki ośrodek ten oferuje m.in. w kontekście zasobów ludzkich i rozwoju rynku nieruchomości.

Zapraszamy do lektury najnowszego wydania FOCUS ON Business Polska (edycja marzec-kwiecień)

W bieżącym numerze przyglądamy się uważnie zagadnieniu cyberbezpieczeństwa i do rozmowy poświęconej m.in. konkretnym środkom i nawykom poprawiającym bezpieczeństwo w digitalowej sferze prywatnej i biznesowej zaprosiliśmy Damiana Wróblewskiego – eksperta w zakresie cyfrowego bezpieczeństwa i założyciela firmy Security Masters.